Friday, December 02, 2005

Nak Balik Mana Ni.. Kelate atau Sentul...?

Rasanya dah 1 minggu aku fikir.. masa time cuti semester ni mana saya nak balik? Nak pergi rumah abang kat Sentul atau nak balik rumah terus ke Kelantan..

Kebetulan kawan saya ni 'kemaghuk' nak balik ke Kelate. Pelik jugak saya 'mamat johor' ni mimpi ke nak pi Kelate! Tanya punya tanya barulah aku tau..pasal faktor 'Pengkalan Pasir' mamat johor ni nak ikut aku sekali balik kelate.

Katanya nak tengok suasane kelate. Huhu.. bila dia kata nak tengok negeri yang diperintah oleh PAS aku buat muka 'seposen' jer... dalam hati aku kata

"janganlah negeri aku jadi jadi macam johor,penang atau negeri lain kat mesia ni".

Bukan apa, aku ingat kata abang aku kat Sentul,aku tak rela negeri aku jadi macam singapore atau penang, melayu takde 'chan' anak-pinak jadi macam 'budu'...

Huhu... ganas abang aku ni... hari2 'jamming' kat studio..tapi otak PAS... ada jugak ke manusia macam abang aku ni kat mesia..

Nanti sambung lagi yer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home